زرتشت پرسید قدیس در جنگل چه میکند؟ قدیس پاسخ داد: سرود میسرایم و میخوانم و خدای را نیایش میکنم ... زرتشت دربرابر این سخنان گفت: بگذار بروم مبادا چیزی از چون تویی بستانم و با خود چنین گفت: چه بسا این قدیس پیر در جنگلش هنوز نشنیده است که خدا مرده است! (چنین گفت زرتشت،ص6)
چه میگوید برادرمان، چه میکند برادرمان، برادر مخ مارا ترکاندی...
ما را در سایت چه میگوید برادرمان، چه میکند برادرمان، برادر مخ مارا ترکاندی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:29