کنکوری های عزیز

خرید بک لینک

چیزی که بیان زیاد داره بلاگر کنکوریه، همشونم اهل چسناله :|
ماه هاست چس ناله هاتون رو خوندیم و گفتیم امیدوار باشین و فلان و بهمان، حداقل 10 برابر اون حرفهایی که به اونهایی که پشتیبانشونم زدم رو به بلاگرهای عزیز زدم، اما خب زمان میگذره ...
آزمونتون رو میدید و ناله ها و حرفهای انگیزشی و باقی چرت و پرتها تبدیل میشه به نتایج آزمون، باید بشه، حداقل به خواننده های بلاگتون که باهاتون همراه شدند این یه سال رو بدهکارید، پس از همین الان، فارغ از اینکه نتیجه آزمونتون خوب خواهد شد یا بد ازتون دعوت میکنم نتایج کارتون رو که چندماه دیگه میاد بزارید که حداقل یکم بخندیم بهتون و تلافی کنیم این روزهارو.
هرکدومتونم نزاره، بزدله :)

چه میگوید برادرمان، چه میکند برادرمان، برادر مخ مارا ترکاندی...

ما را در سایت چه میگوید برادرمان، چه میکند برادرمان، برادر مخ مارا ترکاندی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 2:09

صفحه بندی