تا حالا شده با یکی بحث کامنتی کنید، با دقت بشینید وقت بزارید و جملات رو کنارهم بچینید و مقاله ای براش بنویسید و وقتی دکمه ارسال رو میزنید خوشحال و راضی هستید و به این فکر میکنید که الان میاد میخونه و پیش خودش میگه "هی وای من، درمورد همه چیز در اشتباه بودم من!" ؟ :)) ولی خب هیچوقت پیش نمیاد این اتفاق بیوفته!
حتی بعد گاها میریم کامنت هامون رو میخونیم باز (شماهم اینطوری این؟!)، بنظرم هیچ کاری در این حد سخیف و دپرسانه نیست که بشینی کامنت خودت رو دوباره بخونی، اینکار درحد اینکه باسنت رو بِخارونی و بعد انگشتت رو بو کنی سخیفه!
11 دقیقه هم درددل طور میتونید گوش کنید :)
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
ما را در سایت چه میگوید برادرمان، چه میکند برادرمان، برادر مخ مارا ترکاندی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57