تو محوطه دانشگاه، دیدمش، یقین دارم وقتی بدنیا میومد همه حیرت زده بودند از اینکه نوزاد فقط چشم است. بله یقین دارم اول چشم بود و بعد دست و پا درآورد. یک جفت چشم به اندازه کف دست، سیاهِ سیاه. پوووف عجب چیزی !
زندگی بدون وجود این موجودات زیبا خیلی مسخره میشد، فکر کردن بهش هم حال آدم رو بهم میزنه.
وقتی دیدمش یاد
این پست افتادم و خندم گرفت.
چه میگوید برادرمان، چه میکند برادرمان، برادر مخ مارا ترکاندی...
ما را در سایت چه میگوید برادرمان، چه میکند برادرمان، برادر مخ مارا ترکاندی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:29